موفقیت

موفقیت یعنی انتخاب درست.لطفا درست انتخاب کن

موفقیت

موفقیت یعنی انتخاب درست.لطفا درست انتخاب کن

بازگشت

سلام 

تقریبا یه 2 سالی شد که از اخرین اپ این وبلاگ گذشته...

من توی این مدت نتونستم به وبلاگم برسم از امروز تصمیم گرفتم 

مثل قبل روی وبلاگ کار کنم

جا داره از تمامی دوستان عزیزم که بعد از این مدت من و وبلاگ منو فراموش نکردن صمیمانه تشکر کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوشحالم که دوباره برگشتی ...
امیدوارم اینبار بمونی و از مطالب خوبت استفاده ببریم
موفق باشی

سارا چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://sorkhabi.blogsky.com/

سلام آقا سعید گل
بی معرفت بی خبر میری و یادمون نمیکنی؟
اصلا منو یادت میاد یا تو این 2 سال ما رو فراموش کردی؟
میدونی چند بار اومدم به وبلاگت سر زدم؟
توی همه این 2 سال میومدم دیگه ناامید شده بودم
باورم نمیشه برگشتی . دلم برای مطالب قشنگن وبلاگت تنگ شده.قول بده زود به زود به وبلاگت سر بزنی باشه؟ من شاید دیگه به وبلاگ سرخابی نرسم
ولی به خاطر کمک هایی که بهم کردی حتما به وبلاگ قشنگت سر میزنم.
فعلا خداحافظ

امیر علی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام سعید جان
از وب سایت و مطالب درون اون از تو تشکر می کنم الان که بهداز 2 سال برگشتی برات ارزو می کنم که در بهتر نگه داشتن سایت دقت کنی وبهتر از 2 سال قبل کارت و نشون بدی
با آرزوی موفقیت
amir ali

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد