موفقیت

موفقیت یعنی انتخاب درست.لطفا درست انتخاب کن

موفقیت

موفقیت یعنی انتخاب درست.لطفا درست انتخاب کن

طول و عرض دوستی

  به نام یگانه هستی 

 

 

سلام دوستان عزیزم قبل از هر چیز واسه این غیبت طولانی که داشتم معذرت میخوام باور کنید نمیدونم که چرا اینقدر غیبت داشتم دلیلی هم ندارم که بگم چون هر بهانه ای واسه انجام ندادن اون کار است فقط میتونم بگم که شرمنده همتونم که با این غیب طولانی که من داشتم بازم شما ها بهم سر میزدین ببخشید دیگه 

 

چند وقت پیش اتفاقی با یه غربیه داشتم صحبت میکردم که صحبتهای ما کشید به بحث رفاقت و دوستی که این بنده خدا یه موضوع خیلی قشنگی بهم گفت که من اسمشو گذاشتم طول و عرض دوستی  و همین موضوع باعث شد که دوباره برگردم به وبلاگم و شروع کنم به نوشتن  

 

 

 

به من یاد داد که هیچوقت و هیچوقت به طول رفاقت یعنی قدمت رفاقتم با افراد نگاه نکنم و ذهن منو برد روی عرض رفاقت که میشه معرفت،انسانیت،دوست داشتن،صمیمیت،پشتتو خالی نکردن،توی سختیها همراهت بودن و ...  

 

بهم گفت بعضی از دوستام هستم که طول یا همون قدمت دوستیشون کیلومترها میشه که اگه پیاده از اول بخوای بری تا اخرش ماه ها طول میکشه تا برسی ولی عرض رفاقتشون یک قدم هم نمیشه ولی بعضی ها هستن که طول رفاقتشون یک قدم هم نمیشه ولی عرض بی انتهای دارن گفت یا توی دوستی با کسی یا علی نگو یا اگه میگی سعی کن همیشه عرضت بیشتر از طولت باشه   

 

بعد از اینکه صحبتهامون تمام شد وقتی یکم فکر کردم دیدم دقیقا این موضوع واسه من و شاید بیشتر شما هم باشه که وقتی یه جا کارتون گیر میکنه یا یه مشکلی پیش میاد  همون دوستان قدیمی که همشون به حرف میگن  پای همه چیزت هستیم و تو توی خیال خودت خیلی روی اونا حساب میکنی اینقدر راحت تنهات میزارن که تا چند وقت میری تو کما ولی بعضی ها که اصلا روی اونا حساب  نمیکنی میان میگم غصه نخور هنوز ما هستیم وای که اونجا دنیا دور سرت می چرخه و به احتمال خیلی قوی خودتو به باد فحش میگری که چقدر ساده بودی البته اینم بگم که همه اینطوری نیستن هنوزم میشه روی خیلیها حساب کرد میشه! شاید !   

 

 

صحبتهامو تمام میکنم به امید اینکه اگه طول رفاقتتون با بقیه زیاد نیست عرض رفاقتتون بی انتها باشه  

 

 

موفق باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ق.ظ http://kashefedezfuly.blogsky.com

سلام
بسیار عالی بود مطلبت.
عزیزم می دونم که سرت شلوغ بوده.
مهم این نیست که تند تند آپ کنی.
مهم اینه که حداقل ببینیمت هر چند وقت و به هم دیگه سر بزنیم.
بهرحال موفق و پیورز باشی
یا حق

آزاده سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://dibache.blogsky.com

سلام خوبی؟
الحمدالله که برگشتی
البته ایندفعه دیگه غیبت کبری بود
امیدوارم با مطالب آموزنده و جالبت مرتب آپ بشی و ما استفاده کنیم

آمنه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.sehr.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممم
خوبید؟
نبودین چند وقتی؟!!!!!!!!!!!
من بروزم
تا بعد
بدرود

نایت اسکین (رضا ماهوری) چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://night-skin.com

سلام
ممنونم

محسن دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.eshghabi.blogsky.com

سلام . خیلی عالیه یه سر به ما هم بزن. نظر یادت نرو عزیز

مریم چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام به دوست خوبم
خب تداری که من دقیقا همین اواخر این مطلب رو تجربه کردم متاسفانه

باران یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

خوب بود کمی درشتر بنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد